REPUBLIKA HRVATSKA, SISAČKO-MOSLAVAČKA ŽUPANIJA, OPĆINA VELIKA LUDINA, OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA:  363-01/15-10/01, URBROJ: 2176/19-01-15-12
Velika Ludina, 14.12.2015.
Na temelju članka 3. Odluke o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Općine Velika Ludina („Službene novine Općine Velika Ludina“ broj: 7/15) i članka 57. Statuta Općine Velika Ludina („Službene novine“ Općine Velika Ludina broj: 6/09, 7/11, 2/13 i 6/14), Općinski načelnik Općine Velika Ludina  objavljuje Javni natječaj za obavljanje poslova prijevoza pokojnika koje se financiraju iz proračuna Općine Velika Ludina
 
I. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA
 
Predmet javnog natječaja je povjeravanje poslova prijevoza pokojnika ugovorom na rok od četiri godine na području Općine Velika Ludina i to za:
 
1. poslove preuzimanja i prijevoz umrle osobe ili posmrtnih ostataka od mjesta smrti do nadležne patologije ili sudske medicine, za koje nije moguće utvrditi uzrok smrti bez obdukcije;
2. pogrebničke usluge za osobe umrle bez nasljednika i osobe umrle bez imovine iz koje se mogu namiriti troškovi pogrebničkih usluga.
 
Predmet javnog natječaja su svi poslovi i usluge iz točke 1. i 2. koji se pojave u četverogodišnjem razdoblju za koje će biti zaključen ugovor o povjeravanju poslova, odnosno usluga, koje moraju biti izvršene odmah po pozivu mrtvozornika o potrebi poslova, odnosno usluga. 
 
II. UVJETI ZA SUDJELOVANJE I POSTUPAK JAVNOG NATJEČAJA
 
Ponuditelji su obvezni navesti za poslove navedene pod točkom I.1. cijenu prijevoza/km, a za usluge iz točke I.2. kvalitetu opreme i cijenu prijevoza/km.
 
Uz ponudu ponuditelji su dužni priložiti sljedeće isprave:
- dokaz o registraciji za obavljanje pogrebničke djelatnosti( obrtnica ili izvod iz registra  
   trgovačkog suda)
-  potvrde BON 1 i BON 2
- potvrde o plaćenim porezima i doprinosima za posljednji mjesec prije objave natječaja 
  (Porezna uprava, HZMO,HZZO)
- ovjerenu izjavu da direktor tvrtke nije kažnjavan za kaznena djela iz oblasti gospodarstva
- potvrdu da se protiv direktora ne vodi istražni, odnosno kazneni postupak
- presliku rješenja o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti.
Odabir najpovoljnijeg ponuditelja provest će se prema sljedećim mjerilima: sposobnosti ponuditelja za obavljanje poslova (raspoloživa oprema, poslovni prostor, broj i struktura djelatnika), ponuđena cijena pogrebničkih poslova i usluga te uvjeti i rokovi plaćanja za izvršene poslove, odnosno usluge. 
 
Ponude se podnose osobno na adresu Općine Velika Ludina, Sv. Mihaela 37, neposredno  ili putem pošte preporučeno, s naznakom:“NE OTVARAJ - ZA NATJEČAJ PRIJEVOZ POKOJNIKA“,  u roku 8 dana od dana objave natječaja.
 
Otvaranje ponuda održat će se 24.12.2015. godine u 10,00 sati u vijećnici Općine Velika Ludina.
 
Ponude koje ne sadržavaju isprave navedene  u odluci o objavi javnog natječaja, smatrat će se nepravovaljanim i odbaciti kao nepravovaljane. 
         
Na  osnovi pristiglih ponuda povjerenstvo za provedbu javnog natječaja donijeti će za prijedlog za odabir najpovoljnije ponude za poslove iz točke I. ovog natječaja te ga uputiti Općinskom vijeću Općine Velika Ludina radi donošenja odluke o izboru osobe kojoj će se povjeriti obavljanje poslova prijevoza pokojnika na temelju ugovora.
 
Odluka o izboru osobe kojoj će se povjeriti obavljanje poslova prijevoza pokojnika na temelju ugovora, upravni je akt i protiv te odluke ne može se podnijeti žalba, ali se može pokrenuti upravni spor.
 
III. ZAKLJUČENJE UGOVORA
 
Načelnik Općine Velika Ludina zaključit će ugovor o obavljanju poslova prijevoza pokojnika s odabranim najpovoljnijim ponuditeljem u roku 15 dana od donošenja Odluke Općinskog vijeća.
 
 
                                                                           Načelnik Općine Velika Ludina:
 
    Dražen Pavlović